Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού
Πανεπιστημίου Αθηνών
Μέλος της Ο.Δ.Π.Τ.Ε.
Πανεπιστημίου 30


Αθήνα 20 Νοεμβρίου  2015
αρ.πρωτ: 1574

Σας ενημερώνουμε για την απόφαση του Δ.Σ του Συλλόγου να προχωρήσει στη συγκρότηση ειδικής επιτροπής για τη διερεύνηση των συνθηκών εργασίας των μελών του στα νοσοκομεία.

Η διασπορά των εργαζομένων του ΕΚΠΑ σε υπηρεσίες που εκτείνονται σε όλη την Αττική δε διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ τους. Ειδικά σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους στα νοσοκομεία, η απασχόλησή τους σε χώρους που απέχουν πολύ από τα κτηριακά συγκροτήματα του ΕΚΠΑ και που διέπονται από ειδικές συνθήκες που διαφέρουν από αυτές της μεγάλης πλειοψηφίας των υπολοίπων, θα πρέπει να τύχει της προσοχής που αναλογεί, προκειμένου ο Σύλλογος να μπορεί να προασπίζεται τα δικαιώματα και αυτής της κατηγορίας εργαζομένων.

Στην κατεύθυνση αυτή, συγκροτείται ειδική επιτροπή με μέλη τους παρακάτω εργαζόμενους σε νοσοκομεία:

Σπύρος Ανδριώτης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ, εργαζόμενος στο Χωρέμειο / Παίδων
Σωτήρης Γυφτόπουλος, μέλος Δ.Σ, εργαζόμενος στον Ευαγγελισμό
Αντωνία Σκουλά, εργαζόμενη στο Αρεταίειο
Χριστίνα Καμινάρη, εργαζόμενη στο Αττικό

Δεδομένης της στελέχωσης νοσοκομειακών υπηρεσιών με συμβασιούχους του ΕΚΠΑ, και στη βάση των αποφάσεων των ΓΣ του Συλλόγου μας, καθώς και αυτής του συνεδρίου της ΟΔΠΤΕ για ενιαίους συλλόγους μονίμων-ΙΔΑΧ-συμβασιούχων, η επιτροπή θα διερευνήσει και τις συνθήκες εργασίας αυτών των εργαζομένων.

Η λειτουργία της επιτροπής και οι παρεμβάσεις του Δ.Σ του Συλλόγου μας θα διέπονται από την αρχή της συνεργασίας με τα σωματεία των εργαζομένων του ΕΣΥ στανοσοκομεία. Η υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων δε νοείται χωρίς συμπόρευση των συλλογικών φορέων τους.

Παρακαλούμε, για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε με το μέιλ του Δ.Σ (sdpekpa@gmail.com) ή με τον αντιπρόεδρο Σπύρο Ανδριώτη στο τηλ. 210-7467461.


Για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος                Η Γ.Γραμματέας

Ζαχαρίας Τριγάζης       Μαρλέν Λογοθέτη


























Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού
Πανεπιστημίου Αθηνών
Μέλος της Ο.Δ.Π.Τ.Ε.
Πανεπιστημίου 30

Αθήνα  13 Νοεμβρίου 2015
αρ.πρωτ: 1573


Από το πρωί της 12ης Νοεμβρίου διαδραματίζεται ένα πρωτοφανές σήριαλ καταστολής για την πόλη μας αλλά και για τη χώρα. Τα ξημερώματα - ημέρα πανελλαδικής απεργίας – πραγματοποιήθηκαν αιφνίδιες εισβολές στα σπίτια 5 φοιτητών και εργαζομένων, κατοίκων της Αγίας Παρασκευής οι οποίοι συλλαμβάνονται κατόπιν εντάλματος από τις ιταλικές αρχές. Με αφορμή την προσαγωγή τους σε καφετέρια στο Μιλάνο στις 2/5, μια μέρα μετά την απεργία της πρωτομαγιάς, οι ιταλικές αρχές ζητούνε την έκδοση τους.

Αυτή η διαδικασία δίωξης σε βάρος φοιτητών από άλλο κράτος της ΕΕ με ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης, με αφορμή τη συμμετοχή σε πρωτομαγιάτικη απεργιακή διαδήλωση, είναι πραγματικά πρωτοφανής. H αποτροπή αυτής της ακραίας κατασταλτικής μεθόδευσης αφορά κάθε άνθρωπο και την υπεράσπιση του δικαιώματος του να συμμετέχει σε συλλογικές κινητοποιήσεις και διαδηλώσεις.
Απαιτούμε:
Καμιά έκδοση στις Ιταλικές Αρχές

Καμιά δίωξη και καμιά προφυλάκιση





Για το Δ.Σ

  Ο Πρόεδρος                Η Γ.Γραμματέας


Ζαχαρίας Τριγάζης       Μαρλέν Λογοθέτη
Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού
Πανεπιστημίου Αθηνών
Μέλος της Ο.Δ.Π.Τ.Ε.
Πανεπιστημίου 30

Αθήνα 6 Νοεμβρίου  2015
αρ.πρωτ: 1572

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι
Ο Σύλλογός μας, τα τελευταία δύο χρόνια, βρέθηκε στο στόχαστρο μιας μεγάλης επίθεσης με το μέτρο των διαθεσιμοτήτων/απολύσεων. Έδωσε μια μεγάλη μάχη και κέρδισε. Οι εργαζόμενοι του ΕΚΠΑ καταφέραμε, μαζί με τους συναδέλφους μας από τα άλλα ΑΕΙ-ΤΕΙ και το δημόσιο συνολικότερα, να ανατρέψουμε ένα από τα βασικά μνημονιακά μέτρα.

Μέσα από το νικηφόρο αγώνα μας, αναδείχθηκε ξανά η σημασία των συλλογικών διεργασιών: η αξία που έχει για την προάσπιση των δικαιωμάτων μας ένας ισχυρός και δραστήριος Σύλλογος, με κυρίαρχο όργανο τις Γ.Σ. του, είναι αδιαμφισβήτητη.

Στην κατεύθυνση της ισχυροποίησης του Συλλόγου μας και της ενίσχυσης της ενότητας όλων των εργαζομένων, πέρα από τεχνητές διαφοροποιήσεις, οφείλουμε να προχωρήσουμε στη διεύρυνσή του με την ένταξη των συμβασιούχων συναδέλφων μας στις γραμμές του.

Στόχος μας είναι μια ισχυρή συνδικαλιστική οργάνωση που αποφασιστικά και αποτελεσματικά να διεκδικεί και να πετυχαίνει λύσεις στα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στις υπηρεσίες διοικητικής & τεχνικής υποστήριξης του ΕΚΠΑ.

Η ισχυροποίηση του Συλλόγου και του ρόλου του μέσα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να είναι υπόθεση μόνο του Δ.Σ. Πρέπει να γίνει υπόθεση καθενός από μας. Με την ανταπόκρισή μας, την ενεργή συμμετοχή μας, την κατάθεση σκέψεων, προβληματισμών και προτάσεων βάζουμε τις προϋποθέσεις επιτυχίας του εγχειρήματος ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου για την εξυπηρέτηση των παραπάνω στόχων αποφάσισε :
1.       Να προετοιμάσει και να ξεκινήσει τη διαδικασία οικονομικής τακτοποίησης των μελών, σύμφωνα με το καταστατικό του Συλλόγου μας. Η οικονομική αυτοδυναμία του Συλλόγου, η δυνατότητα του να υποστηρίζει οικονομικά τις δράσεις και τα μέλη του σε επείγουσες περιπτώσεις είναι αναγκαία συνθήκη για να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του. Οι συνδρομές μας είναι ο μοναδικός οικονομικός πόρος του Συλλόγου. Καλούμαστε όλοι με συνείδηση και ευθύνη να ανταποκριθούμε σε αυτή την καταστατική υποχρέωσή μας.
2.       Να καταθέσει πρόταση για ένταξη των συμβασιούχων στο Σύλλογο στο πλαίσιο αποφάσεων προηγούμενων Γ.Σ. και της σχετικής απόφασης του Συνεδρίου της ΟΔΠΤΕ. Απευθύνουμε κάλεσμα στους φορείς, τις συλλογικότητες και τους ίδιους τους συμβασιούχους να συζητήσουν την πρόταση μας. Στο επίκεντρο της κοινής μας προσπάθειας με τους συμβασιούχους συναδέλφους παραμένει η απόκρουση της επιδίωξης του ΕΚΠΑ να μεταβάλει δυσμενώς και βλαπτικά το καθεστώς εργασίας τους με την αλλαγή ασφαλιστικού φορέα.

Τα παραπάνω θέματα θα συζητηθούν στη Γ.Σ. του Συλλόγου
την Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015, Αμφιθέατρο Δρακοπούλου στις 10.30 πμ.

Καλούμαστε όλοι να είμαστε εκεί

Για το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος                Η Γ.Γραμματέας
Ζαχαρίας Τριγάζης       Μαρλέν Λογοθέτη


Σχετικά με παραβιάσεις του πλαισίου για τους διοικητικούς υπαλλήλους

Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού
Πανεπιστημίου Αθηνών
Μέλος της Ο.Δ.Π.Τ.Ε.
Πανεπιστημίου 30
e-mail: sdpekpa@gmail.com
http://sdpekpa.blogspot.gr/

Αθήνα, 4/11/2015
αρ.πρωτ : 1571


Μετά από καταγγελίες που αφορούν παραβίαση των ισχυουσών διατάξεων σε σχέση με τους διοικητικούς υπαλλήλους, αλλά και λόγω παρεξηγήσεων που έχουν παραμείνει από την προηγούμενη κατάσταση πολλών εξ ημών ως συμβασιούχων (και τότε υπαγόμενων στον εκάστοτε επιστημονικό υπεύθυνο), διευκρινίζουμε τα εξής:
Οι εργαζόμενοι που ανήκουν στον κλάδο του διοικητικού προσωπικού, όποια ειδικότητα κι αν έχουν και σε όποιο χώρο και να απασχολούνται, υπάγονται στη διοικητική ιεραρχία του κλάδου των διοικητικών υπαλλήλων. Ο προϊστάμενός τους δηλαδή είναι επίσης διοικητικός υπάλληλος. Σε καμιά περίπτωση δεν υπάγονται σε μέλη ΔΕΠ, όποια ιδιότητα κι αν αυτά έχουν (Πρόεδροι Τμημάτων, Διευθυντές ΠΜΣ, Τομέων, Εργαστηρίων, Κλινικών, κ.α.).
Ο έλεγχος της τήρησης των υποχρεώσεων των διοικητικών υπαλλήλων είναι αρμοδιότητα του –διοικητικού- προϊσταμένου τους. Η διασφάλιση των δικαιωμάτων μας έναντι παραβιάσεων από αναρμόδιους παράγοντες είναι επίσης ευθύνη του –διοικητικού- προϊσταμένου.
Κατά συνέπεια, ζητήματα που αφορούν τους διοικητικούς υπαλλήλους ρυθμίζονται από διοικητικούς προϊσταμένους. Δε νοείται καμιά παραχώρηση της αρμοδιότητας αυτής σε αναρμόδιους παράγοντες.
Η ενημέρωση και η συνεννόηση με τους Διευθυντές μέλη ΔΕΠ της υπηρεσίας στην οποία ανήκουμε για ζητήματα που μας αφορούν (π.χ. κανονικές, γονικές, κ.α. άδειες) προς όφελος της υπηρεσίας για την αναπροσαρμογή του προγράμματος λειτουργίας αυτής, είναι απαραίτητη. Η κατά συρροή όμως παρέμβαση, σε μεμονωμένες περιπτώσεις, στον προγραμματισμό της εργασιακής, προσωπικής και οικογενειακής ζωής των διοικητικών υπαλλήλων θα πρέπει να αντιμετωπίζεται σε συνεργασία με τους διοικητικούς προϊσταμένους.
Υπενθυμίζουμε ότι, με βάση το νόμο 2817, άρθρο 13.3:
«Οι προϊστάμενοι των γραμματειών των τμημάτων και των σχολών, καθώς επίσης και της γραμματείας της συγκλήτου προΐστανται του προσωπικού των γραμματειών τους».
«Η διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη των τομέων, Εργαστηρίων, Κλινικών και λοιπών λειτουργικών μονάδων του Τμήματος ανήκει στην ευθύνη του διοικητικού προσωπικού του Ιδρύματος. Το προσωπικό στο οποίο ανατίθεται η υποστήριξη αυτή τοποθετείται στις γραμματείες των οικείων τμημάτων […] ύστερα από γνώμη του ΔΣ του Τμήματος, είναι δε δυνατόν να κατανέμεται σε υπηρεσιακές μονάδες επιπέδου Γραφείου, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Οργανισμό […] Του ανωτέρω προσωπικού προΐσταται διοικητικά ο Γραμματέας του οικείου Τμήματος. Το προσωπικό αυτό είναι υπεύθυνο έναντι του αντίστοιχου Διευθυντή Τομέα ή Εργαστηρίου ή Κλινικής, κλπ, για την ομαλή […] λειτουργία του χώρου ευθύνης του".

Η έννοια της υπευθυνότητας που αναφέρεται παραπάνω και την οποία προφανώς φέρουμε για το έργο που παράγεται στον τομέα ευθύνης του εκάστοτε Διευθυντή μέλους ΔΕΠ δε συνεπάγεται σε καμία περίπτωση τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων των διοικητικών προϊσταμένων σε αυτόν/ήν.
Σύμφωνα με την απόφαση της Συγκλήτου της 15ης/6/2012, στην οποία ως –άμεσοι- διοικητικοί προϊστάμενοι αναφέρονται οι –διοικητικοί υπάλληλοι- Διευθυντές Διευθύνσεων, Προϊστάμενοι Γραμματειών Τμημάτων, Προϊστάμενοι Βιβλιοθηκών) που υπάγονται στη Διεύθυνση Διοικητικού:
«Το διοικητικό προσωπικό (μόνιμοι, ΙΔΑΧ), τοποθετείται […] στις οργανικές μονάδες που προβλέπονται στον Οργανισμό του Πανεπιστημίου (Γενικές Διευθύνσεις, Γραμματείες, Γραμματείες Σχολών και Ακαδημαϊκών Τμημάτων), στις υπηρεσίες της Πανεπιστημιακής Λέσχης, στον ΕΛΚΕ, καθώς και στις λοιπές ανεξάρτητες διοικητικές μονάδες του Πανεπιστημίου […] Ο διοικητικός προϊστάμενος είναι υπεύθυνος για την τήρηση του ωραρίου και των καθηκόντων των υπαλλήλων. Υπεύθυνος για την τήρηση του έργου του διοικητικού προσωπικού κάθε κατηγορίας που είναι τοποθετημένο σε Τμήματα, Τομείς, Εργαστήρια, Κλινικές είναι ο προϊστάμενος της Γραμματείας σε συνεργασία με τον Πρόεδρο, Διευθυντή Τομέα, Εργαστηρίου ή Κλινικής, αντίστοιχα».
Οι Διευθυντές - μέλη ΔΕΠ- Τομέων, Εργαστηρίων, Κλινικών διατυπώνουν τις υπηρεσιακές ανάγκες της μονάδας. Υπεύθυνος όμως για τον ορισμό των καθηκόντων των υπαλλήλων είναι ο διοικητικός προϊστάμενος.
Αναφέρουμε ένα απλό παράδειγμα για την εφαρμογή όλων των παραπάνω: Τα έντυπα αδείας των μονίμων και των ΙΔΑΧ υπογράφονται, όπως αναφέρεται σε αυτά, από: τον «άμεσο» διοικητικό προϊστάμενο (της υπηρεσίας στην οποία ανήκουμε), τον «έμμεσο» (της Διεύθυνσης στην οποία ανήκουμε, σύμφωνα με τον Οργανισμό του Ιδρύματος) και το Διευθυντή της Διεύθυνσης Διοικητικού. Όλοι οι παραπάνω είναι μέλη του ίδιου κλάδου με εμάς, δηλαδή διοικητικοί υπάλληλοι.
Στην περίπτωση π.χ. εργαζομένων σε γραμματείες, άρα, υπογράφει ο/η Γραμματέας Τμήματος, ο/η Διευθυντής/τρια της Διεύθυνσης Σπουδών και ο/η Διευθυντής/τρια της Διεύθυνσης Διοικητικού.
Στην περίπτωση εργαζομένων σε τομείς, εργαστήρια, κλινικές, κ.α. ισχύει ακριβώς το ίδιο, καθώς υπάγονται στη Γραμματεία του αντίστοιχου Τμήματος και όχι στην επιμέρους μονάδα στην οποία απασχολούνται.

Σε καμία περίπτωση, δεν υπογράφουν, ούτε φέρουν την ευθύνη, μέλη ΔΕΠ που φέρουν την ιδιότητα του Διευθυντή της μονάδας στην οποία υπηρετούμε (π.χ. Πρόεδροι Τμημάτων, Διευθυντές ΠΜΣ, Τομέων, Εργαστηρίων, Κλινικών, κ.α.).

Η καλώς εννοούμενη συνεργασία με άλλους κλάδους εργαζομένων στο Ίδρυμα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών. Και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υποτιμάται η σημασία της. Οι μεμονωμένες περιπτώσεις παραβίασης αυτής της αναγκαίας για τη λειτουργία του Ιδρύματος συνθήκης εις βάρος των διοικητικών υπαλλήλων και των εργασιακών δικαιωμάτων τους πρέπει να αντιμετωπίζονται. Δε νοείται «εύρυθμη λειτουργία» με παραβιάσεις στοιχειωδών αρχών που αφορούν τον κάθε κλάδο.

Για το Δ.Σ.

 Ο Πρόεδρος          Η Γ. Γραμματέας

Ζαχαρίας Τριγάζης    Μαρλέν Λογοθέτη

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού
Πανεπιστημίου Αθηνών
Μέλος της Ο.Δ.Π.Τ.Ε.
Πανεπιστημίου 30
Αθήνα 18 Οκτωβρίου 2015
αρ.πρωτ: 1562

Το ΕΚΠΑ, όπως και όλα τα σύγχρονα πανεπιστήμια, ΟΦΕΙΛΕΙ να διασφαλίζει στην πράξη την ισότιμη πρόσβαση στις σπουδές των ΑμεΑ.

ΟΦΕΙΛΕΙ, αναγνωρίζοντας την –ακόμα μεγαλύτερη- προσπάθεια που χρειάζεται να καταβάλει κάποιος για να ξεπεράσει τα προβλήματα που τα ΑμεΑ αντιμετωπίζουν σε μια χώρα που δε φημίζεται για την πρόνοια στον τομέα της διασφάλισης ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση κατά τα σχολικά χρόνια, να λαμβάνει κάθε πρόβλεψη στην κατεύθυνση της τήρησης μιας από τις θεμελιώδεις υποχρεώσεις του Πανεπιστημίου απέναντι στους συγκεκριμένους φοιτητές του: αυτή της ισότιμης πρόσβασης στις κτιριακές εγκαταστάσεις.

Στη πράξη;

Τι γίνεται όταν ζητείται να παραχωρηθεί θέση στάθμευσης σε δύο φοιτητές ΑμεΑ (ΦμεΑ) στο κτήριο της Νομικής;

Η Διοίκηση του Ιδρύματος απαντάει ότι πρέπει να πληρώνουν 20€ το μήνα…

Κι αυτό, παρά το ότι, όπως διαβάζουμε στο ενημερωτικό σημείωμα της Μονάδας Προσβασιμότητας του ΕΚΠΑ, η βασικότερη υποχρέωση που έχει το Ίδρυμα είναι να διασφαλίζει την πρόσβασή τους στις κτιριακές εγκαταστάσεις. Ακόμα και αν αυτό απαιτεί «τροποποιήσεις […] ώστε [αυτά] να καταστούν προσβάσιμα (τοποθέτηση ραμπών, ανελκυστήρων, κουπαστών, προσβάσιμων τουαλετών, ειδικής σήμανσης για άτομα με απώλεια όρασης, χαμηλών επιτοίχιων καρτοτηλεφώνων και υδροψυκτών, θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων ΑμεΑ)».

Αν θεωρεί η Διοίκηση ότι με αποφάσεις σαν αυτή διασφαλίζει τις συνθήκες που επιτρέπουν στους ΦμεΑ να ολοκληρώσουν –κατά το δυνατόν- απρόσκοπτα τις σπουδές τους, κάνει λάθος.

Αν θεωρεί ότι, σε ένα Πανεπιστήμιο που απέχει μακράν από το να παρέχει ισότιμη πρόσβαση στις σπουδές στους ΦμεΑ, αυτό το μέτρο εξυπηρετεί κάτι, απέχει μακράν από την πραγματικότητα.

Γνωρίζει καλά η Διοίκηση ότι αποτελεί συνταγματική υποχρέωση του Ιδρύματος η διασφάλιση της ισοτιμίας ΟΛΩΝ των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση ανάκληση αυτής της απόφασης.

Τα άτομα με αναπηρία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ σε μια κοινωνικά, πολιτισμικά και εκπαιδευτικά περιθωριοποιημένη ομάδα. Η περιθωριοποίησή τους δεν είναι συνέπεια της βλάβης που τα σώματά τους φέρουν. Είναι συνέπεια των αντιλήψεων, των πολιτικών και των πρακτικών που εφαρμόζονται.

ΔΕ ΘΑ ΣΥΜΒΑΛΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΑΥΤΟ.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ τη λήψη όλων των μέτρων που θα διασφαλίσουν την πλήρη και αποτελεσματική συμμετοχή στην εκπαίδευση των ΦμεΑ σε ίση βάση με όλους/ες τους άλλους/ες.

Για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος                Η Γ.Γραμματέας

Ζαχαρίας Τριγάζης      Μαρλέν Λογοθέτη


Κοινoποίηση: Εθνική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία
Ελευθερίου Βενιζέλου 236
Ηλιούπολη-ΑθΗΝΑ

Email: esaea@otenet.gr

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού
Πανεπιστημίου Αθηνών
Μέλος της Ο.Δ.Π.Τ.Ε.
Πανεπιστημίου 30
Αθήνα 18 Οκτωβρίου 2015
αρ.πρωτ: 1561

Στις αρχές του περασμένου Ιουλίου παρατηρήθηκε το φαινόμενο αυθαίρετων μετακινήσεων εργαζομένων και τροποποίησης των υπηρεσιακών τους καθηκόντων, χωρίς καμία προγενέστερη ειδοποίηση. Τότε, σε μια πρώτη επαφή του ΔΣ του Συλλόγου με τη Διοίκηση, υπήρξε η δέσμευση πως δε θα γινόταν καμιά μετακίνηση μέσα στο καλοκαίρι, πέραν όσων θα προέκυπταν από ανελαστικές υπηρεσιακές ανάγκες και ΠΑΝΤΑ με τη συναίνεση των ίδιων των συναδέλφων. Επιπλέον, υπήρξε η δέσμευση ότι το Σεπτέμβριο θα συγκροτούνταν ειδική επιτροπή που θα εξέταζε τα αιτήματα μετακινήσεων των ενδιαφερόμενων, κατόπιν ειδικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εκ μέρους της Διοίκησης.

Σήμερα, 3 μήνες μετά και με τον Σεπτέμβριο να έχει παρέλθει, εκκρεμεί τόσο η ανακοίνωση της εν λόγω πρόσκλησης, όσο και η συγκρότηση της επιτροπής. Εν τούτοις, καταγγέλλονται στο Δ.Σ. του Συλλόγου μας ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ μετακινήσεις, χωρίς φυσικά να έχει υπάρξει καμιά συνεννόηση μεταξύ των συναδέλφων και των αρμόδιων παραγόντων του Ιδρύματος.

Η πρακτική των αυθαίρετων μετακινήσεων δημιουργεί πολλά προβλήματα σε εκείνους που την υφίστανται. Ανατρέπει προσωπικούς, οικογενειακούς και υπηρεσιακούς σχεδιασμούς από τη μία στιγμή στην άλλη, δημιουργεί αναστάτωση και δε συνιστά ένδειξη ΣΕΒΑΣΜΟΥ απέναντι στη μακροχρόνια προσφορά των εργαζομένων στο Ίδρυμα. Κατά συνέπεια, ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

Επιπλέον, η εκ μέρους της Διοίκησης διευθέτηση του ζητήματος σε ατομική βάση, χωρίς την αναγκαία συνολική εξέταση αιτημάτων, δημιουργεί τετελεσμένα εις βάρος συναδέλφων που ίσως θα ήθελαν και θα είχαν σοβαρούς λόγους να μετακινηθούν σε θέσεις που εντωμεταξύ καταλαμβάνονται. Η μέθοδος των υπόγειων "διευθετήσεων" ούτε επείγουσες και ανελαστικές υπηρεσιακές ανάγκες εξυπηρετεί, ούτε προβλήματα εργαζομένων διευθετεί.

Η Διοίκηση του ΕΚΠΑ θα πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να σεβαστεί τις δεσμεύσεις της, καθώς και τα δικαιώματα, αλλά και την ψυχολογία των πολλαπλά ταλαιπωρημένων εργαζομένων του Ιδρύματος τα τελευταία χρόνια από τις μειώσεις μισθών, την εντατικοποίηση, τη διοικητική αυθαιρεσία, την ala carte "νομιμότητα", τη διαθεσιμότητα και τις παραλίγο απολύσεις.

Παρακαλούνται οι συνάδελφοι που αντιμετωπίζουν σχετικά ζητήματα, να επικοινωνούν με το Δ.Σ., προκειμένου αυτά να τεθούν συνολικά στη Διοίκηση σε προσεχή συνάντηση.


Για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος              Η Γ.Γραμματέας

Ζαχαρίας Τριγάζης    Μαρλέν Λογοθέτη



Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού
Πανεπιστημίου Αθηνών
Μέλος της Ο.Δ.Π.Τ.Ε.
Πανεπιστημίου 30

Αθήνα 15 Οκτωβρίου 2015
αρ.πρωτ: 1560


Την Παρασκευή 16 και τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου εκδικάζονται οι αγωγές των συναδέλφων συμβασιούχων με κύριο αίτημα την αναγνώριση της εξαρτημένης σχέσης εργασίας τους με το Πανεπιστήμιο σε θέσεις που καλύπτουν Πάγιες και Διαρκείς Ανάγκες.

Η ξαφνική απόφαση των Πρυτανικών αρχών να προβούν σε επίσπευση της εκδίκασης των αγωγών (η αρχική ημερομηνία είχε οριστεί για τα τέλη Μαρτίου του 2016), στέρησαν από το Πανεπιστήμιο και τους συμβασιούχους την ευκαιρία να βρεθεί μία κοινά αποδεκτή λύση για τη φύση των συμβάσεων και την από κοινού άσκηση πιέσεων προς την πολιτική ηγεσία για να δώσει μία μόνιμη λύση στο πρόβλημα.

Καλούμε τη Διοίκηση, την ύστατη στιγμή, να ανακαλέσει την κλήση και θα διαλύσει το κλίμα ανασφάλειας που έχει δημιουργηθεί τον τελευταίο καιρό στους συμβασιούχους του ΕΚΠΑ για το καθεστώς εργασίας τους, δίνοντας παράλληλα παράταση σε όλες τις συμβάσεις με ΙΚΑ για αρκετό χρονικό διάστημα, ώστε να υπάρξει ο απαραίτητος χρόνος που απαιτείται για τη διευθέτηση του προβλήματος.

Στηρίζουμε έμπρακτα τους συναδέλφους μας, συμμετέχοντας στις κινητοποιήσεις τους.
Η εκδίκαση της υπόθεσής τους γίνεται στα δικαστήρια της Πρώην Σχολής Ευελπίδων, κτήριο 9, αίθουσα 16.


Για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος               Η Γ.Γραμματέας

Ζαχαρίας Τριγάζης      Μαρλέν Λογοθέτη